Maximaal groeien met de perfecte branding- & performancestrategie

13:00 - 13:20

This is a 2023 presentation

Netprofiler

Benieuwd hoe je als e-commerce organisatie echt impact kan maken? Florien en Dyon laten zien hoe je social, display en video kanalen gebalanceerd inzet, evalueert en opschaalt om maximale groei te realiseren. Aan de hand van praktijkcases en succesverhalen van o.a. New York Pizza, Parship en Bakker Bart laten ze zien hoe ook jouw organisatie hierin kan accelereren.

Branding en performance zijn vaak twee haaks op elkaar staande doelstellingen, maar kunnen in de praktijk heel goed samen gaan. Kanalen die worden ingezet zijn bijvoorbeeld: social kanalen, display kanalen, Digital out of Home, Digital Radio of video. Bij deze online kanalen is het belangrijk dat er rekening gehouden wordt met de verschillende fases van de klantreis en dat de communicatie, doelstellingen en KPI’s daarop worden afgestemd. Tijdens deze sessie vertellen Dyon en Florien hoe je deze kanalen gebalanceerd kan inzetten en succesvol kan groeien.