Klantretentie en klantloyaliteit in de praktijk: tips en tricks

THU 15:30 - 16:00

Lecture hall 7

Nieuwe klanten werven, kost gemiddeld twee keer zoveel als bestaande klanten behouden. Hoe houd je een klant betrokken bij je merk en hoe wordt een klant loyaler?
In deze presentatie deel ik graag mijn kennis over dit onderwerp met u. Ik geef een overzicht van wat er allemaal mogelijk is binnen deze fase(s) van de customer journey. Daarnaast deel ik mijn ervaringen die ik heb opgedaan in de praktijk.

  • Theme
    Customer Journey

    Elke consument wil op maat worden bediend. Het is heel eenvoudig: dat is op dit moment gewoon mogelijk. Ondernemingen die weten hoe ze moeten inspelen op de customer journey van klanten, zullen dat terugzien in hun resultaten. Toch is er best een overlap te vinden in een op het oog unieke boodschap aan een klant. Het thema Customer Journey tijdens de WWV staat in het teken van het geven van tips en inzicht in de beschikbare mogelijkheden.