Klantcase Fred de la Bretoniere & Shabbies: uw merken versterken met branding, user-generated content en conversie-optimalisatie

WED 16:15 - 16:45

Lecture hall 7

ISM eCompany

Als premium modemerk is het makkelijk om naast uw schoenen te gaan lopen: "De klanten en omzet blijven wel komen". In werkelijkheid betekent het bedrijfsbeeld keihard werken voor het verkrijgen en behouden van de aandacht van de consument. In deze klantcase geeft ISM’er Sander Lems een kijkje in de keuken bij Fred de la Bretoniere en Shabbies. Waar lopen de modemerken tegenaan? En hoe gaan ze om met onderwerpen als branding, user-gerated content en conversie-optimalisatie? 

  • Theme
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.