Kanaalconflict? Help! De kracht van een customer centric organisatie.

THU 14:00 - 14:30

This is a 2017 presentation

Bijna wekelijks spreekt Jurriën met groothandels of merkfabrikanten die directe online verkoop aan consumenten overwegen. “We hebben een uitgebreid assortiment, onze naamsbekendheid is groot en ons ERP systeem is ingericht op alle relevante processen. Wat houdt ons nog tegen?” De werkelijkheid is vaak weerbarstiger. 

In deze sessie gaat Jurriën in op het digitale transformatiemodel. Welke stappen zijn noodzakelijk om echt een customer centric organisatie te worden. Aan de hand van concrete voorbeelden neemt hij het publiek aan de hand en geeft waardevolle tips.

  • Theme
    Online Brands

    In een wereld vol onzekerheden omarmen fabrikanten steeds vaker de drop-shipment strategie. Het is een manier waarmee ze meer grip krijgen op de verkoop van de eigen producten. Een producent die eigen artikelen verkoopt wekt niet alleen vertrouwen, het biedt ook extra kansen in de vorm van service en onderhoudscontracten.