Iedere klant zijn eigen webshop bij Tom Coronel

WED 13:15 - 13:45

This is a 2017 presentation

Tom Coronel en Marc Koster, oprichters van de webshops Plasma-Discounter, Koffiediscounter en Barbecueshop, stonden vorig jaar op positie 40 in de Twinkle100 met een geschatte omzet van 32 miljoen. Om de conversie en omzet verder op te drijven worden klanten zo optimaal mogelijk geholpen door de juiste producten op het juiste moment in de sales funnel onder de aandacht te brengen. Met de inzet van e-commerce personalisatie creëren we voor iedere klant zijn eigen webshop. En met succes. Tijdens deze lezing zullen toepassingen, resultaten en pitfalls van deze personalisatie gedeeld worden.

  • Theme
    Analytics

    Data vergaren, meten en analyseren zijn drie handelingen die samen inzicht geven in het zoek-, koop- en retourgedrag van jouw klanten. Data-analyse is daarom een handeling die zeker belangrijk is voor een ondernemer in de e-commerce. De analyse van beschikbare data kan ook geautomatiseerd worden. De webwinkeleigenaar die tot ver achter de komma wil weten wat er speelt, heeft hier veel baat bij en daarvoor zijn alle presentaties over analytics onmisbaar. In deze sessies wordt inzicht gegeven in wat er komt kijken bij de analyse van data voor de e-commerce sector.