Hoe zet je de ideale ontvangstbeleving neer?

WED 13:15 - 13:45

This is a 2018 presentation

ShoppingTomorrow

U heeft als retailer een perfecte beleving op uw website en in uw winkel, maar daarna moet het ook worden geleverd. Vaak wordt in de customer journey de ontvangstbeleving onderbelicht en de onzekerheid van de consument in dit proces onderschat. 
Terwijl het ontvangstmoment  het eerste moment is dat de klant uw product fysiek in zijn handen heeft. (de welbekende eerste indruk).

Hoe zet je de ideale ontvangstbeleving neer? En hoe kun je de ontvangstbeleving verbeteren en de consument in control is? 

In deze presentatie van Richard en Martijn vertellen zij hoe je de ontvangstbeleving kan verbeteren en welke informatie nodig is om de ideale ontvangstbeleving te ondersteunen. 

U leert onder andere:

-    Wat zijn de factoren die de ontvangstbeleving beïnvloeden
-    Wat belangrijk is voor de consument als een pakket wordt ontvangen
-    Welke informatie nodig is in de keten
-    Voorbeelden van de ideale bezorgbeleving  

Deze lezing wordt verzorgd door de ShoppingTomorrow expertgroep Delivery & Service en gehost door PostNL.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Theme
    Customer Experience

    Een tevreden klant zal sneller terugkomen. Maar hoe pak je als organisatie het zo belangrijke aspect customer experience slim aan? Ondernemers dwepen met de woorden, maar weten niet altijd hoe ze er de beste invulling aan kunnen geven. Het bieden van een perfecte klantervaring is niet eenvoudig, wel is er een paar belangrijke aspecten dat altijd terugkomt. Laat u bijpraten over de laatste stand van zaken en doe inspiratie op aan de hand van voorbeelden tijdens de themasessie customer experience op de Webwinkel Vakdagen.