Hoe we bij BBQ Experience Center 500% zijn gegroeid door een partner te worden van onze klanten

WED 12:00 - 12:30

This is a 2022 presentation

In 3 jaar tijd met een nieuw merk naar de beste tuin webwinkel van Nederland (winnaar Shopping Award 2022)! Benieuwd hoe we dat gedaan hebben? Je bent van harte welkom in deze sessie!

Hoe lang kun jij je nog onderscheiden met transactionele proposities zoals snelle levertijd en gratis verzending? Wat als klanten meer van je gaan verwachten dan de USP’s die je nu aanbied? Dit heeft een houdbaarheid denken we bij BBQ Experience Center. Daarom hebben we een model ontwikkeld waarmee we iedere dag veel waarde toevoegen in onze klantrelaties en groei realiseren.

Ik vertel je graag over onze aanpak, strategie en visie op de toekomst van commerce. Onderwerpen zoals waardecreatie, het verschil tussen een customer en life journey, content marketing, customer experience, omnichannel en groei komen aan bod.

BBQ Experience Center is actief in een niche van outdoor cooking en is een commerce organisatie die verkoop niet als primair doel ziet, maar als middel om het doel te bereiken. Een beetje vreemd, echter is dit niet toevallig ook de succesfactor..

Theme(s):

Content & Branding