Hoe RTL relevant blijft in het veranderende medialandschap

WED 13:15 - 13:45

This is a 2023 presentation

De afgelopen jaren is het medialandschap enorm veranderd en nog steeds is RTL enorm relevant bij het Nederlandse publiek. Naast TV, gebruikt een groot deel van de Nederlanders één van de digitale producten van RTL zoals Videoland en Buienradar.

Als Product Owner Accounts & 3rd Party Subscriptions werkt Hajo en zijn team aan het ontwikkelen van alle digitale B2C producten van RTL. Productinnovatie is belangrijk om in de ogen van de klant relevant te blijven. Maar hoe doe je dat?
Dat doe je door dynamic capabilities te ontwikkelen. Dat zijn universele vaardigheden om je team/organisatie te veranderen als de externe omgeving daar om vraagt. In het kort zijn er drie overkoepelende dynamic capabilities met ieder hun uitdagingen. Daarnaast zijn er legio aan tools die je kunt gebruiken om de dynamic capabilities in jouw team of organisatie te verbeteren.

Hajo vertelt jullie graag over welke tools hij gebruikt om deze belangrijke vaardigheden te verbeteren bij RTL.

Theme(s):

Groeien