Hoe MotorkledingCenter een groei van 70% realiseerde middels een omnichannel strategie.

THU 13:15 - 13:45

This is a 2018 presentation

Een écht goede omnichannel strategie. Het lijkt alleen weggelegd voor de allergrootste spelers. Onze klant MotorkledingCenter bewees het tegendeel en dichtte de kloof tussen on- en offline. Door online bezoekers te koppelen aan offline kopers kreeg MotorkledingCenter grip op de volledige customer journey. Dit gaf nieuwe, relevante inzichten waarmee uiteindelijk een groei van maar liefst 70% kon worden gerealiseerd. In de lezing geven onze CEO en de CEO van MotorKledingCenter een interactieve kijk in hoe deze resultaten zijn gerealiseerd.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Zeo.

  • Theme
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.