Hoe maak je optimaal gebruik van e-mailmarketing binnen een technische sector?

WED 10:30 - 11:00

This is a 2018 presentation

In deze presentatie vertelt Bernedien over de grote groei die Warmteservice (een familiebedrijf sinds 1964 gespecialiseerd in de verkoop van verwarming en sanitair) de afgelopen jaren heeft gemaakt op het gebied e-mailmarketing. Voor 2018 heeft het bedrijf een duidelijke stip op de horizon. Ze willen meer personaliseren, relevanter worden en de klant nog meer service bieden.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Copernica Marketing Software.

 

  • Theme
    E-mailmarketing Automation

    E-mailmarketing Automation is enorm succesvol. Hoewel de scheidslijn tussen irritatie en aangenaam een dunne is, werpt het onderwerp voor de succesvolste bedrijven absoluut vruchten af. Ondanks dat bijvoorbeeld nieuwsbrieven een van de oudste middelen zijn om klanten te informeren, blijven organisaties ze met goed resultaat inzetten. Mits er uiteraard achter de schermen in de juiste technologie is geïnvesteerd. De themasessie E-mailmarketing Automation geeft u inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen om mensen te bedienen, maar ook om bedrijfsprocessen te verbeteren.