Hoe een goede klantervaring je positie in de supply chain verbetert.

WED 10:30 - 11:00

Lecture hall 6

Thuiswinkel.org

Door digitalisering verandert de vraag van de consument razendsnel. B2B-bedrijven willen hun klanten de beste ervaring blijven bieden, maar veranderingen zijn vaak moeilijk door te voeren omdat deze organisaties een schakel vormen in een keten. Mirabeau en Episerver hebben dit jaar samen de ShoppingTomorrow expertgroep ‘B2b Experience’ gehost. Tijdens Webwinkel Vakdagen delen Floris Nijdam en een van experts de antwoorden van de expertgroep op deze vragen: 
- Hoe stel je de klant centraal binnen b2b en hoe verstevig je je positie in de keten door een goede customer experience?
- Hoe maak je slim gebruik van data en klantinzichten?
- Hoe bepaal je waar je je bedieningsmodel aanpast? 
- Hoe voer je klantgerichte vernieuwingen door in je hele organisatie? 
- Maar vooral: Hoe word en blijf je als B2B bedrijf succesvol in deze digitale wereld?