Het effect van Google AdWords op offline winkelbezoek

WED 13:15 - 13:45

This is a 2017 presentation

Welk effect heeft een AdWords advertentie op uw offline winkelbezoek? Door het veranderende winkelgedrag van consumenten wordt het steeds lastiger om de daadwerkelijke ROI van Google AdWords-campagnes te bepalen. Rob gaat in op de ontwikkelingen en uitdagingen van omnichannel-winkelgedrag en hij laat zien hoe AdWords-campagnes een centrale rol in de omnichannel-strategie kunnen spelen.

  • Theme
    E-mailmarketing Automation

    E-mailmarketing Automation is enorm succesvol. Hoewel de scheidslijn tussen irritatie en aangenaam een dunne is, werpt het onderwerp voor de succesvolste bedrijven absoluut vruchten af. Ondanks dat bijvoorbeeld nieuwsbrieven een van de oudste middelen zijn om klanten te informeren, blijven organisaties ze met goed resultaat inzetten. Mits er uiteraard achter de schermen in de juiste technologie is geïnvesteerd. De themasessie E-mailmarketing Automation geeft u inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen om mensen te bedienen, maar ook om bedrijfsprocessen te verbeteren.