Geannuleerd: Always open for good times: hoe McDonald’s het favoriete merk van Nederland blijft in de ‘digital age’

WED 14:45 - 15:15

This is a 2018 presentation

Hoe bouw je een merk in de digital age? Hoe ga je om met de verdere digitalisering en versnippering van het medialandschap en blijf je als wereldmerk relevant en zichtbaar voor de gasten van vandaag én morgen?

Wat betekent mass personalisatie op de schaal van McDonald’s, een global brand dat beweegt van adverteerder naar publisher en van share of voice naar share of culture.

  • Theme
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.