A Futureproof Retail Formula - Hoe word ik als retail formule "Furtureproof"?

WED 14:45 - 15:15

Lecture hall 2

Thuiswinkel.org

Ontwikkelingen binnen het retail gaan razendsnel en veranderen is het nieuwe normaal geworden. De vele retailshifts zetten de klassieke modellen onder druk, waarbij duidelijk wordt dat onderscheidend vermogen en relevantie inmiddels veel verder gaat dan prijs, promotie, plaats, product en personeel.

Dit heeft geleid tot een verkenning met de expertgroep van Shopping Tomorrow naar de randvoorwaarden voor een succesvolle transitie naar toekomstbestendige formules: wat zijn de competenties die in de toekomst zullen gaan bijdragen aan de relevantie van formules?

Deze lezing is onderdeel van het ShoppingTomorrow programma.

  • Theme
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.