Fitwinkel en Gorilla Wear: van € 40.000 naar € 400.000 e-mailomzet door datakoppeling

THU 12:00 - 12:30

Lecture hall 8

Copernica Marketing Software

Begin 2020 maakten fitness-retailer Fitwinkel.nl en lifestylemerk Gorilla Wear een professionaliseringsslag op het gebied van e-mailmarketing. Daarbij lag de nadruk op het koppelen van databronnen en het versturen van relevantere e-mailcampagnes op basis van websitegedrag. Het resultaat? Binnen twee jaar een vertienvoudiging van de jaarlijkse e-mailomzet (van 40.000 euro naar 400.000 euro).

In de presentatie nemen Twan en Sam je mee in de dataintegraties, e-mailcampagnes en automatiseringen die een vertienvoudiging van de e-mailomzet mogelijk maakten. Ze delen daarbij concrete voorbeelden, resultaten en praktische learnings die jouw e-mailkanaal steeds winstgevender maken. Ook leer je veelvoorkomende valkuilen te vermijden en ontvang je tips voor het aanspreken van verschillende doelgroepen.

Is jouw e-maildatabase omvangrijk, maar mis je een stappenplan om je e-mailomzet een flinke impuls te geven? Dan ben je bij deze sessie aan het juiste adres.