Do you LIKE what you EAT?

WED 14:45 - 15:15

Lecture hall 5

Het verhaal van The Avocado Show is bijna too good to be true. Wat in 2017 begon als één restaurantje van twee vrienden in Amsterdam is binnen een jaar uitgegroeid tot een global brand en internationale franchise. Er sliepen fans voor de deur, het nieuws ging wereldwijd viral en er staan dagelijks urenlange rijen op de stoep. De 150.000+ fans online helpen vanuit de hele wereld digitaal mee met het bouwen van het merk. Van het uitkiezen van de gerechten voor de menukaart  tot aan de designs van de merchandise, overal wordt data voor gebruikt. Hoe ze deze gekte veroorzaken, vertelt hij als geen ander live on stage.

  • Theme
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.