De waarde van een goede betaalstrategie

WED 14:45 - 15:15

This is a 2018 presentation

Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen; de wereld van de betaalmarkt staat aardig op zijn kop. Wil je de strijd met de concurrentie niet verliezen? Neem dan je betaalstrategie vandaag nog onder de loep en behaal je marketingdoelstellingen.

Consumenten gaan voor gemak. En sinds de mogelijkheden in rap tempo groeien, kiezen ze steeds vaker voor het bedrijf dat het snelst, persoonlijkst en gemakkelijkste te werk gaat. En ja, dat geldt ook voor de manier waarop ze kunnen afrekenen. De digitalisering heeft geleid tot veel nieuwe betaalvormen, en er zullen er nog vele volgen. Twijfel je wat het adopteren van nieuwe methodes je bedrijf oplevert? Denk dan eens aan deze voordelen: meer cashflow, meer loyale klanten en meer inzicht.

  • Theme
    Payment

    Niets is leuker dan items selecteren en in het betaalmandje zetten. De betaling mag vervolgens niet als een drempel voelen. Toch gebeurt dat nog regelmatig wel. Een klant moet via elk gewend device kunnen betalen. Tijdens de themasessie ‘payment’ komen de ins en outs, maar ook de belangrijkste ontwikkelingen aan bod bij het online betalen van producten of diensten.