De digitale transformatie van Miele Nederland – #ImmerBesser

THU 10:30 - 11:00

This is a 2017 presentation

Miele Nederland ondergaat momenteel een fundamentele, digitale transformatie. Dit vraagt grote aanpassingen van de organisatie en haar medewerkers.
Stefan Verhoeven vertelt hoe deze aanpassingen bij consumenten beginnen en uiteindelijk alle aspecten van het bedrijf raken.
De aanpak en de successen, maar ook de weerstand en tegenslagen, komen aan bod in het verslag van deze opwindende reis van een Duits familiebedrijf met zeer sterke wortels in de Nederlandse samenleving.

  • Theme
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.