Datagedreven conversie-optimalisatie bij Lucardi: Aanpak, learnings, resultaten en roadmap

THU 14:45 - 15:15

This is a 2018 presentation

Deze sessie gaat over het succes van data-gedreven conversie-optimalisatie bij Lucardi. Wat is de strategie? Wat zijn de learnings? Elles van Leeuwen van Lucardi en Jurjen Jongejan van ISM eCompany delen de aanpak, A/B test resultaten en optimalisatie roadmap. Lucardi laat onder andere zien hoe zij het redesign hebben ge-A/B test en meer omzet uit halen uit een verbeterde checkout, zowel op mobiel als op desktop. Ook bespreken ze de learnings van een uitgevoerd usability onderzoek in hun doelgroep. Je verlaat gegarandeerd de zaal vol inspiratie en tips. 

  • Theme
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.