Consumer driven delivery: Wat vinden ontvangers belangrijk en hoe springt PostNL hierop in?

WED 14:00 - 14:30

This is a 2018 presentation

PostNL

Wat als we de gewenste bezorging kunnen voorspellen? De bezorging van een pakket brengt voor de ontvanger veel onzekerheid met zich mee. Wat als we op basis van data al weten hoe en wanneer een ontvanger zijn pakket het liefste wil ontvangen? Bij deze sessie komt u te weten wat ontvangers belangrijk vinden en hoe PostNL hier op inspeelt.

  • Theme
    Customer Experience

    Een tevreden klant zal sneller terugkomen. Maar hoe pak je als organisatie het zo belangrijke aspect customer experience slim aan? Ondernemers dwepen met de woorden, maar weten niet altijd hoe ze er de beste invulling aan kunnen geven. Het bieden van een perfecte klantervaring is niet eenvoudig, wel is er een paar belangrijke aspecten dat altijd terugkomt. Laat u bijpraten over de laatste stand van zaken en doe inspiratie op aan de hand van voorbeelden tijdens de themasessie customer experience op de Webwinkel Vakdagen.