Connected Stores: What’s in it for me? Voor de klant, medewerker en retailer.

THU 11:15 - 11:45

Lecture hall 3

ShoppingTomorrow

Het onderzoek

 ‘Als je de consument een onvergetelijke customer journey geeft, vergeeft deze je bijna alles’. Steeds vaker zien we dat retailers denken in beperkingen en grenzen omdat ze bang zijn de privacy van een klant te schaden. Echter, sprekende home-devices zoals Alexa laten zien dat dit ook heel anders kan. Alexa stelt jou persoonlijke vragen zodat ze je beter kan helpen. Dit is in feite wat we onze verkopers ook in de winkel laten doen en wat we proberen te bereiken bij het verbinden van offline brick and mortar winkels met online kanalen. Maar waarom gaan deze ontwikkelingen zo veel langzamer dan bij baanbrekende online devices zoals Alexa?

Het resultaat

In ons paper bespreken wij de uitdaging van het verbinden van de offline en de online beleving vanuit drie perspectieven: de consument, de medewerker en de retailer. Wij laten zien wat er allemaal mogelijk is in het ontwikkelen van de ultieme ‘Connected Store’ door middel van best practices uit de retailervaring binnen de expertgroep. We geven je quick wins waarmee je vandaag al aan de slag kan gaan!

Deze lezing wordt verzorgd door ShoppingTomorrow expertgroep Connected Stores.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Theme
    Connected Store

    De connected store is misschien wel het beste voorbeeld van waar de invloed van het internet in relatie tot winkels toe in staat is. Vandaag de dag is alles en iedereen verbonden met het world wide web. Dat biedt kansen, maar zeker ook een paar belangrijke uitdagingen. Inspelen op de kansen die zich aandienen houdt de nodige uitdagingen in, maar de beloning kan groot zijn.