Building the business case for Customer Data Management

WED 16:15 - 16:45

This is a 2018 presentation

ShoppingTomorrow

Steeds meer organisaties zijn zich er van bewust dat een sterk Customer Data Management fundament een belangrijke voorwaarde is om bepaalde bedrijfsvoordelen te kunnen realiseren zoals personalisatie , het vergroten van klantloyaliteit, het verbeteren van klanten service en het verkrijgen van een beter inzicht in klantgedrag.  Welke bedrijfsvoordelen zijn voor uw organisatie van belang? En welke data heeft u nodig om dit te kunnen realiseren?

Deze lezing wordt verzorgd door ShoppingTomorrow expertgroep Customer Data Management.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Theme
    Big Data

    Een onderneming of organisatie die weet hoe ze om moet gaan met big data, maakt ook de weg vrij naar succes. Een strategie bij het starten met big data is wel een noodzaak. Elke onderneming wil profiteren van gegevens die al beschikbaar zijn maar nog verstopt zitten in een systeem. Hetzelfde geldt voor data die consumenten achterlaten. Maar waarop moet je als organisatie nu letten als je aan de slag gaat met data? Het is een van de vragen die passeren tijdens de themasessie big data.