Ben jij al de T-shaped e-mailmarketeer van de toekomst?

WED 16:15 - 16:45

Lecture hall 6

T-shaping voor e-mailmarketeers? Heb jij al die T-shaped vaardigheden allemaal echt nodig om succesvol te zijn als e-mailmarketeer? Nu het vak van e-mailmarketing zich verder en sneller ontwikkelt met steeds meer technische mogelijkheden denkt Hessel Boschma van wel. In deze presentatie neemt hij je mee in de e-marketingdisciplines van de toekomst! Met sprankelende voorbeelden uit de praktijk worden alle disciplines van de toekomst van e-mailmarketing uitgediept. Disciplines en trends die in presentatie voorbij komen zijn de tegenwoordige en nabije mogelijkheden van e-mail, e-maildesign, interactive design, IX, UX, de invloed van apps, mogelijkheden van het gebruik van live data, data definities, en good old personalisatie. Na deze presentatie kun je jezelf benchmarken qua skills en zelf een keuze maken of het leren van nieuwe e-mailmarketing skills ook voor jou relevant en/of nodig is.

  • Theme
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creƫren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.