10 direct mail hacks voor meer impact op de deurmat​

WED 15:00 - 15:20

This is a 2023 presentation

PSI Vransen

Waarom, vraag je je nu wellicht af. Waarom zou ik kiezen voor direct mail? ​

Nou, dat is heel eenvoudig: omdat je klanten werft, hebt en wilt vasthouden. Omdat je een database hebt. En je hebt targets. En dat is de ultieme combinatie voor de inzet van direct mail. Helemaal met het verdwijnen van de third party cookies wordt digitaal targeting en de meetbaarheid ervan steeds lastiger. Dit biedt kansen voor andere media, zoals Direct Mail, om de rol binnen Direct Marketing in te vullen.​

Direct mail is enorm effectief en is aan een opmerkelijke opmars bezig is. Helemaal nu het de laatste jaren wat stiller is geworden in de brievenbus, qua fysieke post dan. Er is eindeloos veel mee getest en er is veel kennis opgebouwd. We willen je graag laten zien wat er met direct mail allemaal mogelijk is. ​

Tijdens deze sessie vertelt Jeroen hoe jij met direct mail kan opvallen. Door het vertellen van een creatieve verhaal over de assen van vorm, inhoud en activatie geeft hij je handvatten om meer impact te maken met direct mail. Want creativiteit werkt!

Theme(s):

Marketing