Al jouw vragen beantwoord

Deelnemen aan de Webwinkel Vakdagen, waarom zou je dat eigenlijk doen? Kan deelname aan de Webwinkel Vakdagen echt helpen mijn doelen beter of sneller te behalen? Wat maakt de WWV nu eigenlijk zo bijzonder? Deze en meer vragen zullen vast in je opgekomen zijn tijdens het scrollen door de website. Dat snappen wij! Hieronder helpen enkele exposanten met het beantwoorden van al jouw prangende vragen. Kijk snel verder om te horen wat zij te zeggen hebben. 

Welke redenen hebben exposanten om deel te nemen aan de WWV?

Jurjen Jongejan
Jurjen Jongejan
ISM eCompany

"De hele e-commerce industrie komt hier bij elkaar in 2 dagen en dat is gewoon een heel bijzonder moment. We spreken onze klanten, potentiële klanten en partners hier. Het is voor ons een stukje kennisdeling, elkaar zien en ook een stukje inspiratie."

Meer lezen over waarom deelnemen >

Hoe heeft de WWV geholpen bedrijfsdoelen te behalen?

Martijn Kleij
Martijn Kleij
DHL

"De WWV helpt ons vooral in het uitbreiden van het netwerk. Dit is toch wel de plek waar iedereen samenkomt; waar je heel makkelijk, heel snel met iedereen eventjes contact kan leggen… Waar mensen bereid zijn iemand anders te introduceren."

Bekijk hier het bezoekersprofiel >

Waarom bevelen exposanten deelname aan de WWV aan?

 

Johan Smits
Johan Smits
Yellowgrape

"Dit is de enige beurs in het jaar waar mensen komen met een koopintentie."

Wil jij hier ook van profiteren?

Bekijk onze deelnamemogelijkheden >

Wat zijn de USP's van de WWV volgens onze exposanten?

Niels Bergmans
Niels Bergmans
Sendcloud

“De energie! Er zijn zoveel mensen die waarde komen zoeken en ook waarde komen delen. Een ander puntje wat ik heel gaaf vind is een stukje innovatie wat je hier ziet. De nieuwe ontwikkelingen in de e-commerce markt komen heel snel boven.”

Ook overtuigd?

Boek dan direct je stand! >

CAN WE HELP YOU?

For further information or a tailored advice you can contact us.

Hulp nodig?

Or contact us by phone: +31 (0)40 - 280 8409