Exposanten aan het woord

Het e-commerce landschap verandert ontzettend snel. De gehele waardeketen wordt steeds complexer. Hoe zorg je ervoor dat je de juiste partners vindt en kwalitatieve leads genereert om jouw digital commerce business zo goed en winstgevend mogelijk te maken?  Daar zijn veel antwoorden op, maar volgens een aantal van de grote Nederlandse e-commerce bedrijven moet je in ieder geval als exposant aanwezig zijn op de Webwinkel Vakdagen.

Lees en kijk snel verder om er achter te komen waarom onze exposanten niet op de Webwinkel Vakdagen willen ontbreken. Zij leggen uit wat zij iedere editie uit de grootste e-commerce vakbeurs van de Benelux halen en waarom zij de beurs aanraden aan andere digital commerce bedrijven.

DHL Logo

"Het aantal afspraken wat ik over twee dagen heb, is echt gigantisch."

Martijn Kleij - Vice President Marketing & Retail bij DHL

Lees de hele klantcase van DHL >

Evoworks logo

"Of je nou leads wil genereren, je merk meer exposure wil geven of je als thought leader wil profileren: het kan allemaal."

Bert Cillessen - E-commerce Consultant bij Evoworks

Lees de klantcase van Evoworks >

Sendcloud logo

"Alle trends in de e-commerce markt komen hier heel snel naar boven.”

Niels Bergmans - Partner Manager bij Sendcloud

Lees de klantcase van Sendcloud >

Yellowgrape logo

"Dit is de enige beurs waar bezoekers daadwerkelijk komen om te kopen."

Johan Smits & Rik van den Wijngaard - Managing Director & Creative Director bij Yellowgrape

Lees de klantcase van Yellowgrape >

Shopify logo

"Als jij een serieuze e-commerce partner bent in de Benelux, dan hoor je op de Webwinkel Vakdagen te staan."

Mel van Lieshout - Country Manager Netherlands bij Shopify

Lees de klantcase van Shopify >

PostNL logo

"Dit is natuurlijk een prachtige kans om meer bewustzijn van je merk te creëren."

Janneke Strebus - Marketing Manager E-commerce bij PostNL

Lees de klantcase van PostNL >

ISM logo

"We halen elk jaar heel veel klanten uit de Webwinkel Vakdagen."

Jurjen Jongejan - Online Marketing Director bij ISM eCompany

Lees de klantcase van ISM eCompany >

Orderchamp logo

"De beurs is echt goed georganiseerd."

Joost Brugmans - CEO & Founder van Orderchamp

Lees de klantcase van Orderchamp >

Copernica logo

"Webwinkel Vakdagen brengt vraag en aanbod uit webwinkelbranche bij elkaar."

Michael Linthorst - CEO bij Copernica

Lees de klantcase van Copernica >

Shopworks logo

"Webwinkel Vakdagen leidt tot meer leads en een hogere top of mind bij opdrachtgevers."

Tomas Hesseling - Directeur van ShopWorks

Lees de klantcase van Shopworks >

CAN WE HELP YOU?

For further information or a tailored advice you can contact us.

Hulp nodig?

Or contact us by phone: +31 (0)40 - 280 8409