Het #1 e-commerce-event

In 2020 vindt de 14e editie van de Webwinkel Vakdagen plaats. Met een alsmaar stijgend aantal exposanten en bezoekersaantal dat inmiddels de 12.500 ruim gepasseerd is, mogen de Webwinkel Vakdagen met recht hèt e-commerce-event van de Benelux genoemd worden. De Webwinkel Vakdagen zijn een must voor jou als e-commerce leverancier.

De beurs biedt een compleet overzicht van oplossingen die nodig zijn voor blijvend e-commerce-succes.

 

13.000
Visitors

View visitor profile

270
Exhibitors

View all exhibitors

Wat maakt de Webwinkel Vakdagen uniek?

 

  • Een unieke doelgroep
     
  • Gericht bezoek op jouw stand
     
  • Hoogwaardig redactioneel lezingenprogramma

DEELNEMEN AAN WEBWINKEL VAKDAGEN 2020?

Deelname aan de Webwinkel Vakdagen is een zeer efficiënte en effectieve vorm van marketing. De krachtige combinatie van vakbeurs en een uitgebreid congres biedt informatie, interactie en innovatie.

JE KUNT JOUW BEDRIJF OP DE VOLGENDE MANIEREN PRESENTEREN TIJDENS DE WEBWINKEL VAKDAGEN 2020:

Standruimte

standruimte

Door je te presenteren met een stand tijdens de Webwinkel Vakdagen ontmoet je potentiële klanten, vergroot je jouw naamsbekendheid, lanceer je effectief nieuwe producten of diensten en netwerk je gericht met bestaande en nieuwe relaties.

Mogelijkheden standruimte

Lezing geven

spreken

Als exposant heb je de mogelijk om een van jouw succesvolle case studies te presenteren aan een grote groep geïnteresseerde bezoekers.

 

Spreken op WEBWINKEL VAKDAGEN 

 

Sponsoring

extra exposure

Behoefte aan meer zichtbaarheid? Naast de standruimte zijn er diverse manieren om extra op te vallen en meer zichtbaarheid voor je organisatie te creëren.

 

Bekijk de sponsorpakketten

 

Exposanten aan het woord

SHOPWORKS: ‘WEBWINKEL VAKDAGEN LEIDT TOT MEER LEADS EN EEN HOGERE TOP OF MIND BIJ OPDRACHTGEVERS’


Tomas Hesseling - Directeur Shopworks

Hesseling omschrijft de WWV verder als een gezellige drukke, dynamische beurs. “Er is geen gebrek aan actie. Voor Shopworks is het een heel mooi platform om in contact te komen met leads voor projecten. Daarnaast heeft onze deelname al geleid tot diverse nieuwe samenwerkingen met andere leveranciers uit de branche. Het is een ideaal moment om vak- en branchegenoten te ontmoeten. Uiteraard draagt de deelname aan de WWV ook bij aan onze naamsbekendheid. Het is lastig om aan te geven hoeveel extra omzet we genereren met de beurs, maar we bereiken zeker een ‘hogere top of mind’ bij potentiële opdrachtgevers. Ook zonder dat we ze spreken weten ze ons na het event beter te vinden.”

Lees meer>

Buckaroo: "Professionaliteit WWV stijgt elk jaar dus wij komen graag terug"


Menno Hoek - Marketing and Communication Buckaroo

De WWV was voor Buckaroo het eerste evenement waar het ooit aan deelnam. Hoek: “De e-commercebranche kende destijds nog niet veel beurzen. We waren er al snel over eens: ‘WWV, dat gaan we doen’, zonder te weten wat we konden verwachten. Met vier man sterk stonden we op een eenvoudige stand en waren na een half uur door ons drukwerk heen. Inmiddels is er veel veranderd. Zo wist elf jaar geleden bijna niemand wat iDEAL was, nu is het de meest gekozen betalingsvorm in Nederland. De markt is gegroeid. En wij ook. Buckaroo is inmiddels meer dan een alleen een internetkassa.”

Lees meer