Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Omni-channel Relevantie Maximaliseren: (Online) Schapindeling Optimaliseren

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Luc Heijl

Omnichannel manager (Ekoplaza (Udea))

Linkedin Meer over deze spreker
Ekoplaza onderscheidt zich in de foodsector als hét biologische en duurzame alternatief, passend bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is het essentieel om een toekomstbestendige omni-channel strategie te hebben die fysieke en online kanalen naadloos laat samenwerken. Tijdens deze presentatie vertelt Luc namens Ekoplaza over de stappen die zijn gezet om dit te realiseren, waarbij zoek- en merchandisingoptimalisatie een cruciale rol speelt in het groeipad van de retailer. Met een relatief klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Het afgelopen jaar was de implementatie van Tweakwise een belangrijke stap om ervoor te zorgen dat producten en content online snel en relevant vindbaar zijn. Dit is niet alleen belangrijk voor de online ervaring, maar versterkt ook het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Hoe kunnen we leren van categoriemanagement in fysieke winkels en deze lessen toepassen in e-commerce? Van schapindeling tot productaanbevelingen, de overlap tussen fysiek en online is groter dan ooit. Mark van Tweakwise bouwt voort op het verhaal van Luc en laat zien welke kansen er nog liggen op het gebied van zoek- en merchandising optimalisatie. Hij schetst de laatste trends en ontwikkelingen, zoals de rol van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen om hun fundament verder te versterken en relevant te blijven in een steeds veranderende markt. Wat kunnen andere retailers leren van Ekoplaza’s aanpak, en hoe kunnen ze een duurzaam omni-channel groeipad creëren dat zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerend verhaal dat inzicht biedt in de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes, voor iedereen die fysieke en online kanalen wil verbinden tot een sterke omni-channel strategie.
Ekoplaza onderscheidt zich in de foodsector als hét biologische en duurzame alternatief, passend bij de bewuste keuzes van de consument van vandaag. Vanuit deze sterke waardepropositie is het essentieel om een toekomstbestendige omni-channel strategie te hebben die fysieke en online kanalen naadloos laat samenwerken. Tijdens deze presentatie vertelt Luc namens Ekoplaza over de stappen die zijn gezet om dit te realiseren, waarbij zoek- en merchandisingoptimalisatie een cruciale rol speelt in het groeipad van de retailer. Met een relatief klein team maakt Ekoplaza bewuste keuzes om gericht te investeren in groei. Het afgelopen jaar was de implementatie van Tweakwise een belangrijke stap om ervoor te zorgen dat producten en content online snel en relevant vindbaar zijn. Dit is niet alleen belangrijk voor de online ervaring, maar versterkt ook het fysieke kanaal, bijvoorbeeld door showrooming effectiever te benutten. Hoe kunnen we leren van categoriemanagement in fysieke winkels en deze lessen toepassen in e-commerce? Van schapindeling tot productaanbevelingen, de overlap tussen fysiek en online is groter dan ooit. Mark van Tweakwise bouwt voort op het verhaal van Luc en laat zien welke kansen er nog liggen op het gebied van zoek- en merchandising optimalisatie. Hij schetst de laatste trends en ontwikkelingen, zoals de rol van AI, die retailers zoals Ekoplaza helpen om hun fundament verder te versterken en relevant te blijven in een steeds veranderende markt. Wat kunnen andere retailers leren van Ekoplaza’s aanpak, en hoe kunnen ze een duurzaam omni-channel groeipad creëren dat zowel waarde als relevantie maximaliseert? Een inspirerend verhaal dat inzicht biedt in de kracht van slimme optimalisaties en strategische keuzes, voor iedereen die fysieke en online kanalen wil verbinden tot een sterke omni-channel strategie.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets