Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Maximaal rendement op je customer journey door middel van data gedreven personalisatie

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Lucas Bos

Commissie 'Data, decisioning & engagement' (DDMA)

Linkedin Meer over deze spreker
Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Groot of klein: uiteindelijk zoek je een manier om te beginnen en wil je handvatten om successen te boeken en je collega's te overtuigen van de impact die je kunt maken met de juiste omnichannel data strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content, hoe zet je deze data in binnen je customer journey. En hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell: aan de hand van cases van de Customer Data Awards – zoals Rituals en Intergamma - deel ik enkele succesverhalen uit de markt en delen we elkaars ervaringen om 'morgen' meer uit je marketing strategie te kunnen halen. Key words: first-party data, change management, pragmatisch, data monetization, klant centraal, valkuilen, feiten, fabels, goede voorbeelden, je organisatie meenemen, draagkracht, gedeelde verantwoordelijkheid, quick wins.
Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Groot of klein: uiteindelijk zoek je een manier om te beginnen en wil je handvatten om successen te boeken en je collega's te overtuigen van de impact die je kunt maken met de juiste omnichannel data strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content, hoe zet je deze data in binnen je customer journey. En hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell: aan de hand van cases van de Customer Data Awards – zoals Rituals en Intergamma - deel ik enkele succesverhalen uit de markt en delen we elkaars ervaringen om 'morgen' meer uit je marketing strategie te kunnen halen. Key words: first-party data, change management, pragmatisch, data monetization, klant centraal, valkuilen, feiten, fabels, goede voorbeelden, je organisatie meenemen, draagkracht, gedeelde verantwoordelijkheid, quick wins.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets