Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe Philips winstgevende groei realiseert op marketplaces als Bol, Amazon en MediaMarkt in Europa

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Kamèr Aykaz

Marketplaces Lead Europe (Versuni)

Linkedin Meer over deze spreker
De missie van Versuni (voorheen Philips Domestic Appliances) is 'Turning houses into homes'. Het bedrijf huisvest merken als Philips, Senseo, L'OR Barista en Saeco. Bekende producten zijn de Philips Airfryer en de Philips LatteGo espressomachine. Versuni verkoopt al meer dan 10 jaar producten direct aan consumenten via platforms zoals Philips.com. In Europa heeft Versuni eigen marketplace winkels op platforms als Amazon, Bol, eBay, Kaufland, Allegro, Cdiscount en Mediamarkt in verschillende landen. De belangrijkste redenen om deze kanalen te betreden zijn het complementeren van het long tail aanbod, het bereiken van nieuwe doelgroepen, buy box backfill bij out of stocks en het verbeteren van de winstgevendheid. Tijdens deze presentatie zal Kamèr de marketplace reis van Versuni in Europa toelichten, waarin het bedrijf de afgelopen drie jaar 15 eigen winkels heeft geopend. Hij zal dieper ingaan op de operationele infrastructuur en de basics voor een succesvolle commerciele executie in een complexe omgeving. Dit zal hij illustreren met concrete praktijkvoorbeelden en tips voor andere merken en e-commerce teams.
De missie van Versuni (voorheen Philips Domestic Appliances) is 'Turning houses into homes'. Het bedrijf huisvest merken als Philips, Senseo, L'OR Barista en Saeco. Bekende producten zijn de Philips Airfryer en de Philips LatteGo espressomachine. Versuni verkoopt al meer dan 10 jaar producten direct aan consumenten via platforms zoals Philips.com. In Europa heeft Versuni eigen marketplace winkels op platforms als Amazon, Bol, eBay, Kaufland, Allegro, Cdiscount en Mediamarkt in verschillende landen. De belangrijkste redenen om deze kanalen te betreden zijn het complementeren van het long tail aanbod, het bereiken van nieuwe doelgroepen, buy box backfill bij out of stocks en het verbeteren van de winstgevendheid. Tijdens deze presentatie zal Kamèr de marketplace reis van Versuni in Europa toelichten, waarin het bedrijf de afgelopen drie jaar 15 eigen winkels heeft geopend. Hij zal dieper ingaan op de operationele infrastructuur en de basics voor een succesvolle commerciele executie in een complexe omgeving. Dit zal hij illustreren met concrete praktijkvoorbeelden en tips voor andere merken en e-commerce teams.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets