De Europese E-commerce trends van 2025: een interactieve sessie met Stefanie Richheimer
Stefanie Richheimer
VP Benelux & Customer Success Europa (Mollie)
Heb je jezelf weleens een van deze vragen gesteld?
🤔 Wat zorgt er eigenlijk voor dat klanten hun winkelwagen verlaten?
🤔 Hoe kan ik klantloyaliteit opbouwen?
🤔 Wat is de beste manier om conversie te verhogen?
🤔 Wat trekt klanten aan naar mijn webshop?
🤔 Welke functies heeft mijn e-commerce winkel nodig?
🤔 Moet ik gratis of betaalde retouren aanbieden?
🤔 Hoe voelen consumenten zich over de economie?
🤔 Welke social media platforms gebruiken mijn klanten?
🤔 Wat zijn de meest populaire online betaalmethoden?
Als dat zo is, hebben wij de antwoorden.
Voor ons European Ecommerce Report 2025 hebben we 10.000 online consumenten uit Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk gevraagd naar al deze onderwerpen (en meer). Tijdens deze interactieve sessie licht Stefanie Richheimer, VP Benelux, de belangrijkste learnings uit het report toe.
Heb je jezelf weleens een van deze vragen gesteld?
🤔 Wat zorgt er eigenlijk voor dat klanten hun winkelwagen verlaten?
🤔 Hoe kan ik klantloyaliteit opbouwen?
🤔 Wat is de beste manier om conversie te verhogen?
🤔 Wat trekt klanten aan naar mijn webshop?
🤔 Welke functies heeft mijn e-commerce winkel nodig?
🤔 Moet ik gratis of betaalde retouren aanbieden?
🤔 Hoe voelen consumenten zich over de economie?
🤔 Welke social media platforms gebruiken mijn klanten?
🤔 Wat zijn de meest populaire online betaalmethoden?
Als dat zo is, hebben wij de antwoorden.
Voor ons European Ecommerce Report 2025 hebben we 10.000 online consumenten uit Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk gevraagd naar al deze onderwerpen (en meer). Tijdens deze interactieve sessie licht Stefanie Richheimer, VP Benelux, de belangrijkste learnings uit het report toe.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven