SEOshop

SEOshop, het cloud based e-commerce platform uit Amsterdam is dit jaar voor de vierde keer op rij Platinum Sponsor van de Webwinkel Vakdagen die op 21 en 22 januari in de Jaarbeurs Utrecht zullen plaatsvinden. Dit jaar zal SEOshop samen met haar partners eFusion, Trusted Shops, Get Indexed, Exact Online en Yotpo laten zien wat de mogelijkheden van het platform zijn voor bekende merken en webshops met grote ordervolumes.



E-commerce plein
SEOshop organiseert ook dit jaar weer een E-commerce plein met enkele van de bekendste namen in de e-commerce branche. Het grootste keurmerk van Duitsland Trusted Shops en het in Nederland zeer bekende Exact Online zijn zeer enthousiast over hun deelname aan de Webwinkel Vakdagen. "We willen webwinkeliers graag bekend maken met het kwaliteitskeurmerk voor veilig online winkelen. Tijdens de Webwinkel Vakdagen willen we zowel onze lokale expertise als ook de cross border oplossingen laten zien," vertelt Corien Vos van Trusted Shops. Harold van Asdonk van Exact Online sluit zich hier op aan. "Het e-commerce plein biedt ons de ruimte om de voordelen van een gekoppelde online administratie te tonen aan een specifieke doelgroep. Met het succes van vorig jaar kijken we opnieuw uit naar een fijne samenwerking."

Nieuwkomer op het E-commerce plein is het Israëlische Yotpo, dat met haar product review software een groot deel van de Amerikaanse markt heeft veroverd. Ook Yotpo gelooft in het belang van deelname aan het E-commerce plein. "Toen we de Nederlandse e-commerce markt betraden, zochten we naar de beste lokale speler en besloten daarom samen te werken met SEOshop. De logische vervolgstap was deelname aan de Webwinkel Vakdagen, het belangrijkste e-commerce event van Nederland," aldus Dov Kaufman, Director of Business Development.

SEOshop Premium
Afgelopen week introduceerde de marktleider in cloud e-commerce een nieuw product: SEOshop Premium. Naast de gebruikelijke voordelen van SEOshop - snelheid, betrouwbare hosting, support en gratis updates - biedt SEOshop Premium extra voordelen die belangrijk zijn voor webshops in het middensegment. Tijdens de Webwinkel Vakdagen kunnen bezoekers uitgebreid kennismaken met dit nieuwe product.



Keuze voor Platinum sponsoring
CEO Ruud Stelder noemt de keuze voor Platinum sponsoring een logische keuze. "We willen laten zien dat we samen met onze partners hét Europese ecosysteem hebben ontwikkeld. Als Platinum Sponsor kunnen we dit tijdens de Webwinkel Vakdagen aan het grote publiek tonen," legt CEO Ruud Stelder uit.

SEOshop staat dit jaar op stand T.01 van de Webwinkel Vakdagen.

http://www.seoshop.nl

PLATINUM SPONSOR
GOLD SPONSOR
MEDIAPARTNER
SEOshop
Pay.nl Juice BV Novulo PostNL Copernica Marketing Software Mijnwebwinkel Zeo Icecat
Marketingfacts RetailTrends Internetbureau Bestebroer SocialMedia.nl MarketingTribune Webwinkel Weblog Logistiek Totaal Emerce IAB Nederland Twinkle De Nieuwe Zaak Online Retailer Frankwatching PIM Textilia Traffic Builders zoekmachinemarketing Customer Talk DDMA