Lightspeed

<< Terug

Lightspeed was dit jaar Platinum Sponsor van de Webwinkel Vakdagen, die op 20 en 21 januari in de Jaarbeurs Utrecht plaatsvonden. Het omnichannel platform uit Canada nam in 2015 SEOshop over, het cloud based e-commerce platform uit Amsterdam dat de afgelopen 3 jaar al Platinum Sponsor was. Dit jaar zal Lightspeed samen met haar partners docdata, Exact, DeliveryMatch, Marktfeed.nl, Newsletter2Go, Trusted Shops en WebwinkelFacturen.nl laten zien wat de mogelijkheden van het platform zijn voor retailers, zowel online als offline.

E-commerce plein
Lightspeed organiseert ook dit jaar weer een E-commerce Plein met enkele van de bekendste namen in de e-commerce branche. Het grootste keurmerk van Duitsland Trusted Shops en het in Nederland zeer bekende Exact Online zijn zeer enthousiast over hun deelname aan de Webwinkel Vakdagen. "We willen webwinkeliers graag bekend maken met het kwaliteitskeurmerk voor veilig online winkelen. Tijdens de Webwinkel Vakdagen willen we zowel onze lokale expertise als ook de cross border oplossingen laten zien," vertelt Corien Vos van Trusted Shops. Harold van Asdonk van Exact Online sluit zich hier op aan. "Het E-commerce Plein biedt ons de ruimte om de voordelen van een gekoppelde online administratie te tonen aan een specifieke doelgroep. Met het succes van vorig jaar kijken we opnieuw uit naar een fijne samenwerking."

Keuze voor Platinum sponsoring
Woordvoerder Ruud Stelder noemt de keuze voor Platinum sponsoring een logische keuze. "We willen laten zien dat we samen met onze partners hét omnichannel platform hebben ontwikkeld. Als Platinum Sponsor kunnen we dit tijdens de Webwinkel Vakdagen aan het grote publiek tonen," legt hij uit.


http://www.lightspeedhq.nl/
<< Terug
Platinum Sponsor:
Gold Sponsor:
Media partner: