Customer Talk

Redactioneel aandachtsgebied

Customer Talk is de grootste onafhankelijke online community voor klantgericht ondernemen en innovatieve marketing, sales en service met onderwerpen als customer relationship management, marketing intelligence, customer experience, e-commerce en web content management. Met de praktijkgerichte portal, Nieuws en Strategie Bulletins, en evenementen zijn wij reeds elf jaar dé autoriteit in Nederland. Onze diensten stellen Nederlandse commerciële managers van middelgrote en grote organisaties in staat met de beste informatie en tools de meest optimale beslissingen te nemen. Customer Talk stelt bedrijfsmanagement en de commerciële manager hiermee in staat de concurrentie af te troeven, winstgevende klantrelaties op te zetten en uit te bouwen.

Aandachtsgebieden

Customer relationship management, customer intelligence, klantcontact, customer experience, sales force automation, mobile crm, campagnemanagement, marketing automation, contactcenter automation, field service automation, adresmanagement & datakwaliteit, customer loyalty & satisfaction, partner relationship management, price & revenue management, analytical CRM , web content management, e-mailmarketing, search marketing, digital marketing, marktonderzoek, online display marketing, narrowcasting, mobile marketing, affiliate marketing, viral marketing. e-commerce, e-payment, e-procurement, webanalytics, product configuration, product catalogi, e-mail response management, e-selfservice, electronic bill presentment & payment, chat & co-browsing.

http://www.customertalk.nl/

PLATINUM SPONSOR
GOLD SPONSOR
MEDIAPARTNER
PostNL Copernica Marketing Software Zeo Mijnwebwinkel Juice BV
Marketingfacts Customer Talk PIM De Nieuwe Zaak MarketingTribune RetailTrends Frankwatching Logistiek Totaal Webwinkel Weblog IAB Nederland Internetbureau Bestebroer DDMA Traffic Builders zoekmachinemarketing Online Retailer SocialMedia.nl Emerce Twinkle Textilia