03 januari 2013

Top 5 best gelezen artikelen van 2012

Via de website, onze e-mailnieuwsbrief, Facebookpagina en Twitter brengen wij elke week interviews, blogposts, en ander e-commerce nieuws onder de aandacht. Je treft hier nogmaals de best gelezen artikelen van 2012:

1.  10 vragen aan Michel Schaeffer, Marketing Directeur bij bol.com

Een webwinkel bouwen kan bijna iedereen. Maar, hoe krijg je vervolgens klanten? En wat kun je doen om te groeien? Marketing directeur Michel Schaeffer geeft tijdens zijn presentatie op de Webwinkel Vakdagen een kijkje in de keuken bij bol.com. U krijgt alvast een voorproefje in het interview met hem.

Lees het hele artikel >>



2.  7 voordelen van Facebook "Likes"

Leuk, de Facebook-optie om een product te "liken". Maar wat levert het nu eigenlijk op? Wat is het voordeel voor jouw organisatie? In dit artikel 7 redenen waarom het krijgen van Facebook Likes goed kan zijn voor je bedrijf.  In de top 7 staan o.a.: Uiting van affiniteit, meer actieve gebruikers, e-mailmarketing mogelijkheden...

Lees het artikel >>


3.  De Header en Footer. Vaste waarden.

De Header en Footer kennen hun oorsprong in de krantenwereld en staan standaard aan de bovenkant van een pagina (header) en aan de onderkant van een pagina (footer). Ondanks dat er geen 'golden rule' is rondom het design en opmaak van deze kop en kont van websites merkt Menno Dijk, webdesigner bij De Nieuwe Zaak E-commerce, dat consumenten tegenwoordig een aantal zaken in deze secties van websites verwachten.

Lees het artikel >>

4.  De 20 beste lezingen van de Webwinkel Vakdagen 2012

Er was veel interesse voor het lezingenprogramma tijdens de zesde editie van de Webwinkel Vakdagen op 25 & 26 januari 2012. Met meer dan 100 sprekers verdeeld over 7 zalen was er volop keuze. Er is een top 20 samengesteld op basis van waarderingen van bezoekers.

Lees het artikel >>


5.  Voorkom omzetverlies: 10 teksten die je nooit op je webwinkel moet gebruiken!

Als webwinkelier ben je voortdurend bezig met het verbeteren van je online shop. Je werkt hard aan het verbeteren van de fotografie en aan het verbeteren van de functionaliteit. Heb je wel eens aan het tekstgebruik op je webshop gedacht? Het plaatsen van de verkeerde tekst of verkeerde woorden kunnen echte conversie-killers zijn. In dit artikel 10 teksten en woorden die je echt nooit op je webwinkel moet gebruiken.

Lees het artikel >>



MELD U GRATIS AAN
Vind antwoord op al je e-commerce vragen door meer dan 100 lezingen en 200 toonaangevende aanbieders.
Mis het niet!

Aanmelden als bezoeker
OP DE HOOGTE BLIJVEN?
Altijd het laatste nieuws over de beurs en de e-commerce branche!



PLATINUM SPONSOR
GOLD SPONSOR
MEDIAPARTNER
Juice BV Copernica Marketing Software Zeo
RetailTrends Webwinkel Weblog Internetbureau Bestebroer Traffic Builders zoekmachinemarketing DDMA IAB Nederland De Nieuwe Zaak Textilia Twinkle PIM Customer Talk Online Retailer MarketingTribune Logistiek Totaal Frankwatching Emerce SocialMedia.nl