16 JANUARI 2013

<< Terug

Interview met Goldsponsor Juice

"Een partij met hart voor techniek en innovatie"


In 2011 stond Juice voor het eerst op de Webwinkel Vakdagen en vanaf 2012 nemen zij deel als Goldsponsor. Ook dit jaar weer draagt Juice de Webwinkel Vakdagen een warm hart toe en heeft zich opnieuw gecommiteerd als Goldsponsor. We spraken met Eppo Loeffen, directeur Juice, over hun deelname, over Juice en over de visie op de e-commerce branche.


Juice in het kort

Juice is een innovatief ontwikkelbureau waar de meest creatieve, solide en uitgebreide softwareproducties worden gerealiseerd. Van commerciële webshops tot interactieve online brochures en van mobiele applicaties tot desktop tools. Zie ook onze bedrijfsfilm om een snelle introductie te bekijken:




Wat is het verschil tussen Juice en alle andere aanbieders van webservices?

Juice is geen dozenschuiver van één of ander standaard pakket zoals we die veel zien en hebben gezien in het verleden. We zijn een partij met hart voor techniek en innovatie. Dit bewijzen we bij elk opgeleverd project weer opnieuw en we maken het grote verschil door oplossingen te bieden die zowel schaalbaar, technisch hoogstaand als betaalbaar zijn. Door ons eigen flexibele platform in te zetten kunnen we vrijwel altijd een kwalitatief betere oplossing bieden voor een lagere prijs dan andere aanbieders. Daarnaast zijn we geen eendagsvlieg. Juice bestaat al 7 jaar wat resulteert in enorm veel ervaring die we voor iedere nieuwe klant kunnen omzetten naar voorsprong.

Wat zijn in vogelvlucht de webtrends voor 2013? Waar liggen de kansen voor webwinkeliers?

De trends zijn wat ons betreft per kwartaal weer anders, en afhankelijk van de branche en de grootte van de webshop liggen er verschillende kansen en must-do’s voor webwinkeliers. Zo kun je het je als serieuze starter niet veroorloven om niet vooraf na te denken over welke marketingkanalen je gaat inzetten om je webshop en je producten te presenteren. Alleen SEO is echt niet meer genoeg in deze tijd. Voor ervaren webwinkeliers met een bestaande shop is 2013 wel echt het moment om ook mobiel optimaal te presteren. Dus niet alleen op tablet, maar ook mobiel moet je een strategie hebben.

Je geeft tijdens de WWV een lezing over jezelf onderscheiden van de concurrent. Hoe kan een webshop zich onderscheiden?

Kom naar de lezing zouden we willen zeggen, en kom op tijd. Vorig jaar stond de zaal tot de deur toe vol en dit jaar proberen we weer een zeer interessante lezing te geven. Doe er als webwinkelier je voordeel mee. Tipje van de sluier: hoe voorkom je omzetverlies als mensen al aan het betalen zijn?
Meer info over de lezing >>

Wat verwachten jullie van de Webwinkel Vakdagen?

Dat is ook voor ons weer een goede vraag; we hebben nu 2 beurzen meegedaan en beiden waren verschillend. We zullen ons dit jaar vooral richten op het presenteren van Juice en onze kennis en kunde, zonder direct een van onze producten te presenteren. Juice kan voor zoveel partijen oplossingen realiseren dat we juist onze diversiteit willen laten zien zodat de bezoeker zelf kan inschatten of wij de juiste partner zijn. We verwachten hiermee toch een aantal mensen enthousiast te maken, zoals dat de afgelopen jaren ook is gelukt. Het is goed om te zien dat de klanten die de afgelopen jaren via de WWVD kennis hebben gemaakt met Juice nog steeds tevreden relaties zijn en vaak resulteert dat in meerdere succesvolle projecten.



Zelf kennismaken met Juice?

Bezoek stand A16 tijdens de Webwinkel Vakdagen >>






<< Terug
MELD JE GRATIS AAN
Vind antwoord op al je e-commerce vragen door meer dan 200 lezingen en 250 toonaangevende aanbieders.
Mis het niet!
OP DE HOOGTE BLIJVEN?
Altijd het laatste nieuws over de beurs en de e-commerce branche!



PLATINUM SPONSOR
GOLD SPONSOR
MEDIAPARTNER
SEOshop
PostNL Novulo Copernica Marketing Software Pay.nl Icecat Zeo Juice BV Mijnwebwinkel
Logistiek Totaal SocialMedia.nl De Nieuwe Zaak Internetbureau Bestebroer Marketingfacts Online Retailer Traffic Builders zoekmachinemarketing IAB Nederland De Zaak Customer Talk Webwinkel Weblog Performance.nl Bijgespijkerd PIM MarketingTribune Emerce NVC Nederlands Verpakkingscentrum Frankwatching RetailTrends Textilia Twinkle DDMA