Filter op thema:
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
WWV 2024-02-15
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Als er een begrip is dat het wereldnieuws het afgelopen jaar in zijn greep had, is het wel kunstmatige intelligentie (AI). Binnen de e-commerce wordt deze ontwikkeling ook gevolgd en inmiddels veelvuldig gebruikt. De toepassingen zijn bijna eindeloos, maar zijn ze ook nuttig? 
WWV24
B2b e-commerce: een enorme, levendige markt die veel groeimogelijkheden biedt.
WWV 2024-02-19
B2b e-commerce: een enorme, levendige markt die veel groeimogelijkheden biedt.
De zakelijke markt heeft altijd een prominente rol gespeeld op de Webwinkel Vakdagen. Echter is dit ook een markt waar veel in- en verkopen nog old school worden afgehandeld: volop ruimte voor e-commerce en online verkoop om te groeien dus. Om van elkaar te leren, kennis te delen en de discussie aan te gaan, was er deze editie op de tweede dag zelfs een speciale zaal (lezingenzaal 9) ingericht op het thema b2b e-commerce.
Verhoog je verkopen op bol met onze repricer tools
WWV 2024-01-22
Verhoog je verkopen op bol met onze repricer tools
Succesvolle ondernemers willen altijd blijven groeien. Dat begrijpen we als geen ander. Daarom helpen we je graag om jouw omzet op bol te verhogen. In deze blog lees je meer over hoe je het koopblok op bol wint, je concurrentie ver achter je laat en handig gebruik maakt van repricer tools.
wwv bol.com
'We willen betekenisvol zijn in de hele klantreis'
WWV 2024-01-15
'We willen betekenisvol zijn in de hele klantreis'
Bol is niet alleen het grootste retailplatform van Nederland en België maar óók een belangrijk advertentieplatform. Verkooppartners krijgen steeds meer mogelijkheden om in beeld te komen bij winkelend publiek, in verschillende fasen van de klantreis. Adverteren via bol groeit als kool, vertelt Retail Media Consultant Ken Eeldert: ‘In 2023 hebben we mooie stappen gezet en we blijven in dit nieuwe jaar volop ontwikkelen, met een full- funnel approach.’
Het belang van een goede leverbelofte
bol 2024-01-09
Het belang van een goede leverbelofte
Waar draait het om bij een goede leverbelofte? Laten we eens kijken naar wat klanten eigenlijk willen in termen van logistiek: snelle, betrouwbare, en flexibele levering. Wat levert het op als je deze 3 punten waarmaakt en hoe zorg je voor de beste leverbelofte?
B2b is booming: 9 hot topics
WWV 2024-01-08
B2b is booming: 9 hot topics
De zakelijke online bestedingen nemen hard toe, en het einde van de groei is nog lang niet in zicht. Op de Webwinkel Vakdagen is er dan ook volop aandacht voor b2b e-commerce. Ervaringsdeskundigen delen lessons learned, do’s & don’ts en tips & tricks voor zowel beginnende als gevorderde zakelijke online verkopers. Op de tweede dag is er zelfs een speciale zaal (lezingenzaal 9) voor ingericht Wat komt er zoal aan de orde in de Jaarbeurs?
Passie verbindt merken en gebruikers op TikTok
WWV 2024-01-02
Passie verbindt merken en gebruikers op TikTok
Hij hoeft steeds minder uit te leggen dat TikTok meer is dan een plek met dansende tieners. ‘Ja soms nog, aan mensen met grijze haren’, zegt Bastian Verhulst. ‘De laatste jaren zijn we uitgegroeid tot het grootste entertainmentplatform ter wereld. We sluiten aan op ieders behoefte.’ De countrymanager Benelux vertelt op de Webwinkel Vakdagen hoe ondernemers het potentieel van TikTok kunnen ontsluiten. Het woord dat in de aanloop naar zijn presentatie het vaakst valt is passie.
Duurzaamheid: wegwijzers op het groene pad
WWV 2024-01-02
Duurzaamheid: wegwijzers op het groene pad
Duurzaamheid is allang geen bijzaak meer. Het is een hoofdzaak geworden, een onderwerp dat alle online ondernemers aangaat. Niet alleen omdat nieuwe wetten en regels aansturen op planeetvriendelijker opereren, ook omdat consumenten dat zo langzamerhand verwachten. Duurzaamheid als kans. Op de Webwinkel Vakdagen vertellen tal van ondernemers en andere deskundige sprekers over duurzame aspecten van online business, in alle schakels van de keten. Onder andere op het hoofdpodium en de speciale duurzaamheidszaal. Wie zijn de wegwijzers op het groene pad?
Cross-border groeikansen pakken in 2024
WWV 2023-12-27
Cross-border groeikansen pakken in 2024
Bijna alle Nederlandse consumenten kopen tegenwoordig online, en met vele tienduizenden webwinkeliers is de vaderlandse e-commercemarkt inmiddels volwassen geworden. Hoewel er ook hier nog ruimte is voor groei, liggen de meeste mogelijkheden buiten onze landsgrenzen. Internationale expansie biedt volop kansen voor online ondernemers en het is dan ook een belangrijk thema op de Webwinkel Vakdagen. Waarom mag je die kansen in 2024 niet laten lopen? Hieronder vind je 7 redenen.