Waarom bezoeken?

1 Verbreed en verdiep uw e-commerce kennis in één of twee dagen

Tijdens het uitgebreide programma heb je de mogelijkheid kennis op te doen over uiteenlopende onderwerpen. In 7 thema-theaters en 2 keynote arena’s worden ruim 200 inspirerende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.
 
Reden 2
Orienteer op het grootste e-commerce aanbod van de Benelux


Ruim 250 e-commerce leveranciers presenteren zich op de beurs. Zij bieden op professionele wijze oplossingen waarmee je jouw online rendement kunt optimaliseren: van marketingoplossingen en webshop bouwers tot aan internetveiligheid en recht.

Laat je vrijblijvend adviseren!
 
redne 3 Ga in gesprek en wissel ervaringen uit met ruim 10.000 vakgenoten

De Webwinkel Vakdagen bieden jou de ideale mogelijkheid om te netwerken. Niet alleen met andere webwinkeliers en multichannel retailers, maar ook met prominenten uit de branche. Ontmoet en wissel ervaringen met duizenden professionals uit jouw vakgebied.
 
 Reden 4
Laat je inspireren door topsprekers

Op de Webwinkel Vakdagen 2015 werd het podium aan de meest prominente sprekers gegeven en dat zal ook in 2016 niet anders zijn! Bekijk direct het programma met onder andere sprekers van Google, Twitter Nederland, KLM, ING en vele anderen!


 
reden 5 Leer hoe Big Data een grote rol kan spelen!

In de nieuwe Big Data zone krijg je inzicht in wat Big Data is en wat dit voor jouw organisatie kan betekenen. Kom in contact met Consultancy bureaus, Data analyse, Datawarehousing, Big data search bedrijven, Privacy & security, Infrastructuur, Cloud services en vele andere soorten Big Data organisaties!


 
Direct aanmelden Van doelgericht bezoek tot algemene orientatie

Is de e-commerce wereld nog nieuw voor je of bent je juist een expert? Op de Webwinkel Vakdagen vindt je altijd de informatie aansluitend op jouw kennis. Of je nu op zoek bent naar een case study met praktische tips voor jouw bedrijf of een strategische sessie over multichanneling, je kiest gemakkelijk de sessie van jouw voorkeur en niveau. 

Aanmelden voor 2016 is nog niet mogelijk
 
Reden 7 All the e-commerce you can get !

Wil jij jouw conversie verhogen? Jouw online klantenservice verbeteren? Meer weten over social en mobile commerce? Jouw logistiek efficiënter organiseren? Bezoek dan de Webwinkel Vakdagen! Je vindt er antwoord op al jouw e-commerce vragen!

 
Reden 8
Bezoekers zijn zeer tevreden!

Inmiddels stormen we af op de 9e editie van de Webwinkel Vakdagen en elk jaar krijgen bezoekers de kans om hun mening te geven over de beurs en op dit manier tillen wij de beurs naar het allerhoogste niveau! De bezoekers van de afgelopen editie waardeerden de beurs met een 8- ! 


 
Reden 9 Maak kans op mooie prijzen!

Als bezoeker maak je kans op mooie prijzen en profiteer je van fantastische beursacties van exposanten. Zo maak je bijvoorbeeld met jouw persoonlijk beursplan kans op een e-bon t.w.v € 50,- of € 25,- euro

 
     
Thuiswinkel.org Wijnand Jongen, Directeur Thuiswinkel.org, over de Webwinkel Vakdagen:

"Sinds de eerste editie in 2007 zijn de Webwinkel Vakdagen uitgegroeid tot dé ontmoetingsplaats waar vraag en aanbod in de thuiswinkelbranche elkaar ontmoet. Ook dit jaar treft u er opnieuw een indrukwekkend overzicht van onze dynamische branche."
 

Is jouw interesse ook gewekt?

Noteer dan 20 & 21 januari in jouw agenda en breng een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen 2016.

Aanmelden voor 2016 is nog niet mogelijk

MELD JE GRATIS AAN
Vind antwoord op al je e-commerce vragen door meer dan 200 lezingen en 250 toonaangevende aanbieders.
Mis het niet!
OP DE HOOGTE BLIJVEN?
Altijd het laatste nieuws over de beurs en de e-commerce branche!



PLATINUM SPONSOR
GOLD SPONSOR
MEDIAPARTNER
SEOshop
Copernica Marketing Software Icecat Networking4all Zeo PostNL
RetailTrends Twinkle Online Retailer Traffic Builders zoekmachinemarketing IAB Nederland Frankwatching MarketingTribune Bijgespijkerd SocialMedia.nl De Zaak Webwinkel Weblog Textilia DDMA Emerce NVC Nederlands Verpakkingscentrum Logistiek Totaal Marketingfacts PIM Customer Talk De Nieuwe Zaak Internetbureau Bestebroer Performance.nl