Waarom bezoeken?

1

Met een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen verbreed en verdiep je je e-commerce kennis in één of twee dagen  

Ervaringsdeskundigen en topbestuurders delen hun kennis in een uitgebreid programma over uiteenlopende onderwerpen. In 6 thema zalen en 2 keynote zalen worden ruim 200 inspirerende sessies verzorgd door sprekers uit binnen- en buitenland.

 
Reden 2

Laat je adviseren door een van de vele experts op de beursvloer

Ruim 250 e-commerce leveranciers presenteren zich op de beurs. Zij bieden op professionele wijze oplossingen waarmee je jouw online rendement kunt optimaliseren: van marketingoplossingen en webshop bouwers tot aan internetveiligheid en recht.


 
redne 3

Ervaringen uitwisselen met 10.000 vakgenoten  

Met 10.000 bezoekers is er meer dan genoeg gelegenheid om te netwerken. Niet alleen met andere webwinkeliers en multichannel retailers, maar ook met prominenten uit de branche. Ontmoet en wissel ervaringen met duizenden professionals uit uw vakgebied. 
 
 Reden 4

Inspirerende lezingen door topsprekers

Tijdens de jubileumeditie van de Webwinkel Vakdagen zal het keynote programma als vanouds weer bol staan van de meest prominente sprekers. Bekijk direct het programma.


 
reden 5

Kans op mooie prijzen!

Als bezoeker maak je kans op mooie prijzen en profiteer je van fantastische beursacties van exposanten.

 

 
Direct aanmelden

Zowel voor de startende ondernemer als voor een e-commerce professional 

Ben je een expert op het gebied van e-commerce en wil je jouw kennis verrijken of ben je juist nieuw in deze wereld? Op de Webwinkel Vakdagen vind je altijd de informatie aansluitend op jouw kennis. Of je nu op zoek bent naar een case study met praktische tips voor jouw bedrijf of een strategische sessie over omnichannel, je kiest gemakkelijk de sessie van jouw voorkeur en niveau.



 
Thuiswinkel.org Wijnand Jongen, Directeur Thuiswinkel.org, over de Webwinkel Vakdagen:

"Sinds de eerste editie in 2007 zijn de Webwinkel Vakdagen uitgegroeid tot dé ontmoetingsplaats waar vraag en aanbod in de thuiswinkelbranche elkaar ontmoet. Ook dit jaar tref je er opnieuw een indrukwekkend overzicht van onze dynamische branche."
 

Interesse?

Meld je dan nu aan en noteer 20 & 21 januari in je agenda en breng een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen 2016.



MELD JE GRATIS AAN
Vind antwoord op al je e-commerce vragen door meer dan 200 lezingen en 250 toonaangevende aanbieders.
Mis het niet!
OP DE HOOGTE BLIJVEN?
Altijd het laatste nieuws over de beurs en de e-commerce branche!


Platinum Sponsor:
Gold Sponsor:
Media partner: