Waarom bezoeken?


Verbreed en verdiep uw e-commerce kennis in één of twee dagen

Tijdens het uitgebreide programma heeft u de mogelijkheid kennis op te doen over uiteenlopende onderwerpen. In 6 thema-theaters en 2 keynote arena’s worden ruim 100 inspirerende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.

Orienteer op het grootste e-commerce aanbod van de Benelux

Ruim 
250 e-commerce leveranciers presenteren zich op de beurs. Zij bieden op professionele wijze oplossingen waarmee u uw online rendement kunt optimaliseren: van marketingoplossingen en webshop bouwers tot aan internetveiligheid en recht. Laat u vrijblijvend adviseren!


Ga in gesprek en wissel ervaringen uit met ruim 11.000 vakgenoten

De Webwinkel Vakdagen bieden u de ideale mogelijkheid om te netwerken. Niet alleen met andere webwinkeliers en multichannel retailers, maar ook met prominenten uit de branche. Ontmoet en wissel ervaringen met duizenden professionals uit uw vakgebied.


Laat u inspireren door topsprekers van o.a. Expedia, Coolblue, Rituals, Bitcoin Foundation, LinkedIn en Layar

Op de Webwinkel Vakdagen 2014 werd het prodium aan de meest prominente sprekers gegeven en dat zal ook in 2015 niet anders zijn! Een greep uit de sprekers van 2014: René Nieuwmans van Expedia spreekt over de toekomst van reizen en Pieter Zwart van Coolblue vertelt over de obsessieve focus op klanttevredenheid.

Leer hoe u uw klant over alle kanalen een eenduidige beleving kunt bieden

In de nieuwe omnichannel zone leert u hoe u uw organisatie om uw klant heen kunt organiseren. Bij omnichannel retailing draait immers alles om de klant: waar, hoe en wanneer hij de mogelijke aankoop wil doen. In het nieuwe omnichannel theater leert u hoe u uw klant over alle kanalen een eenduidige beleving kunt bieden.


Van doelgericht bezoek tot algemene orientatie

Is de e-commerce wereld nog nieuw voor u of bent u juist een expert? Op de Webwinkel Vakdagen vindt u altijd de informatie aansluitend op uw kennis. Of u nu op zoek bent naar een case study met praktische tips voor uw bedrijf of een strategische sessie over multichanneling, u kiest gemakkelijk de sessie van uw voorkeur en niveau. 
All the e-commerce you can get !

Wilt u uw conversie verhogen? Uw online klantenservice verbeteren? Meer weten over social en mobile commerce? Uw logistiek efficiënter organiseren? Bezoek dan de Webwinkel Vakdagen! U vindt er antwoord op al uw e-commerce vragen!

Bezoekers zijn zeer tevreden!

Inmiddels stormen we af op de 8e editie van de Webwinkel Vakdagen en elk jaar krijgen bezoekers de kans om hun mening te geven over de beurs en op dit manier tillen wij de beurs naar het allerhoogste niveau! De bezoekers van de afgelopen editie waardeerden de beurs met een 8- ! 
Maak kans op mooie prijzen!

Als bezoeker maakt u kans op mooie prijzen en profiteert u van fantastische beursacties van exposanten. Zo maakt u bijvoorbeeld met uw persoonlijk beursplan kans op een Webshop Giftcard t.w.v € 50,- of € 25,- euro





Wijnand Jongen, Directeur Thuiswinkel.org, over de Webwinkel Vakdagen:

"Sinds de eerste editie in 2007 zijn de Webwinkel Vakdagen uitgegroeid tot dé ontmoetingsplaats waar vraag en aanbod in de thuiswinkelbranche elkaar ontmoet. Ook dit jaar treft u er opnieuw een indrukwekkend overzicht van onze dynamische branche."



Is uw interesse gewekt?

Noteer dan 21 & 22 januari in uw agenda en breng een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen 2015.

MELD U GRATIS AAN
Vind antwoord op al je e-commerce vragen door meer dan 100 lezingen en 200 toonaangevende aanbieders.
Mis het niet!

Aanmelden als bezoeker
OP DE HOOGTE BLIJVEN?
Altijd het laatste nieuws over de beurs en de e-commerce branche!



PLATINUM SPONSOR
GOLD SPONSOR
MEDIAPARTNER
SEOshop
Novulo PostNL Zeo Juice BV Mijnwebwinkel Pay.nl Copernica Marketing Software
De Nieuwe Zaak Internetbureau Bestebroer PIM Textilia DDMA RetailTrends MarketingTribune Online Retailer Emerce Logistiek Totaal Customer Talk Traffic Builders zoekmachinemarketing Webwinkel Weblog Twinkle SocialMedia.nl IAB Nederland Frankwatching Marketingfacts