Lightspeed

Lightspeed was de afgelopen 3 jaar Platinum Sponsor en blijft dat ook in 2018 doen. Als omnichannel-expert zullen we met zorgvuldig uitgekozen partners laten zien wat de mogelijkheden van het Lightspeed-platform zijn voor retailers, zowel online als offline.

Klanten als Heineken en Tony’s Chocolonely maakten al kennis met de kracht van Lightspeed.

Omnichannel Square
Lightspeed organiseert dit jaar voor de vierde keer de Omnichannel Square, een prominent gelegen plein op de beursvloer met ruimte voor meerdere partners. Samen met enkele van de bekendste namen in de e-commerce branche zetten we vol in op inspiratie, kennis delen en professioneel netwerken.

Partners als Exact Online waren enthousiast over de opzet in 2017:  "Het Omnichannel Square biedt ons de ruimte om de voordelen van een gekoppelde online administratie te tonen aan een specifieke doelgroep. Met het succes van vorig jaar kijken we opnieuw uit naar een fijne samenwerking."

Keuze voor Platinum sponsoring
Ruud Stelder, Director Global E-commerce Revenue van Lightspeed, noemt de keuze voor Platinum sponsoring een logische keuze. "We willen laten zien dat we samen met onze partners hét omnichannel platform hebben ontwikkeld. Als Platinum Sponsor kunnen we dit tijdens de Webwinkel Vakdagen aan het grote publiek tonen."

 

 

http://www.lightspeedhq.nl/
Platinum Sponsor:
Gold Sponsor:
Media partner: